۲۰ فقره سرقت به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در آمل کشف شد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌ های در حال ساخت در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی صحنه‌ های سرقت، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان آمل موفق شدند، فردی را به اتهام سرقت شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: متهم پس از دستگیری در تحقیقات و بازجویی‌ های فنی پلیس به ۲۰ فقره سرقت از ساختمان نیمه کاره و در حال ساخت در شهرستان قم اعتراف کرد.

سردار میرفیضی از کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل ۲۳ کلاف کابل و سیم برق سرقتی به همراه چند تخته فرش، ۱۲ دستگاه دوربین مداربسته، کولر اسپیلت، جاروبرقی و لوازم خانگی، پمپ آب جمعاً به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

فرمانده انتظامی مازندران از تلاش برای شناسایی مالباختگان و تحویل اموال مسروقه به آنان خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی رعایت نکردن نکات ایمنی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و از مردم خواست: ضمن تجهیز ساختمان خود به نگهبان و سیستم‌ های ایمنی از قرار دادن اشیاء قیمتی در ساختمان‌های در حال ساخت جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/ م

کشف سرقت ۲۰ فقره سرقت ۳۰۰ میلیون ریالی در آمل

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار